12 ugers udfordring

#MINBEDSTEKROP

Ofte stillede spørgsmål

Denne e-bog er til dig der mangler overblik og motivation til din træning. Du føler måske at du har styr på hvad du laver, men resultaterne er sat på pause og motivationen er ved at forsvinde. Ved at købe denne guide bliver du en del at et fællesskab hvor vi konstant motiverer hinanden. Det er en udfordring til dig, der er klar til at tage dit fitness til et helt nyt niveau!


Alt i denne bog er skrevet og designet af mig selv, men hjælp fra andre ligesindede mennesker og egne erfaringer fra mig selv og mine klienter.


Lad os sammen opnå din bedste krop. ER DU KLAR til en udfordring?

Hvad indeholder guiden?

Det 12-ugers træningsprogram til #minbedstekrop er opdelt således:

  • Uge 1-3: Kom i gang, stabilisering, helkrops- og udholdenhedstræning

  • Uge 4-9: Hypertrofi (muskelopbygning)

  • Uge 10-12: Power træning, høj intensitet (forbrænd fedt for at synliggøre dine muskler)

Hvorfor er prisen som den er?

...For at give dig verdens bedste tilbud! Tænk sig at du får 12 UGERS TRÆNING for hvad der ikke engang svarer til prisen på én personlig træningstime. Derudover bliver du en del af et støttende medlemsskab hvor vi alle hjælper hinanden og jeg altid er til rådighed. Jeg glæder mig til at se dig i facebookgruppen!

Er programmet for nybegyndere?

Det kræves at du har en god grundform inden du går igang med denne 12 ugers udfordring. 

Hvilken type træning / program er #minbedstekrop?

Programmet er designet til at få dig i topform og gøre dig bekendt med klassiske fitnessøvelser. Det er hovedsageligt et styrketræningsprogram der indeholder vægte, elastikker og andre redskaber. Der vil være fokus på at øge vægten regelmæssigt, for konstant at sikre udvikling, og det er op til dig at tilpasse programmet efter DIT mål, om det er vægttab, vægtøgning eller vedligeholdelse.

Der vil også være inddraget plyometrisk træning, HIIT træning, og høj-intensitets træning.

Jeg har udelukkende inddraget den træning jeg selv laver, da det er noget jeg 100% kan stå inde for. Hele guiden og alle træningerne er skrevet udelukkende af mig selv og testet igennem af mig selv ... og tro mig, det er noget der giver sved på panden :-)

Det er IKKE bare endnu et træningsprogram med nemme måtteøvelser. Nej, det her er et 100% resultatgivende træningsprogram der vil give dig sved på panden og udfordre dig

Skal man være tilmeldt et fitnesscenter?

Ja og nej. Hvis du virkelig vil se en udvikling og opbygge muskler, er du nødt til at løfte vægte og have god plads omkring dig til at få pulsen op. Der er få træningsmaskiner med i programmet, men jeg har også skrevet hvilke øvelser du kan lave som erstatning, hvis ikke dit fitnesscenter har de enkelte maskiner.

Er træningsprogrammet til kvinder eller mænd?

Findes der virkelig en træningsmåde der kun fungerer for mænd og kun for kvinder – nej, det hører fordommene til. Tag din veninde under armen, din mand, din kollega, din bror eller bedste ven! ALLE kan gøre brug af denne guide til at komme i deres livs bedste form!

Skal man være veganer for at bruge denne guide?

Neeej slet ikke! Jeg giver dig mine råd til hvordan du i kosten opnår de bedste resultater under træningen de næste 12 uger, herunder at spise en plantebaseret kost. Så er det op til dig hvor meget du vil tage til dig. Jeg kan røbe at jo mere du gør, jo bedre resultater får du :-) 

Hvad sker der efter de 12 uger? 

Tja, der er jo ingen begrænsinger på hvor mange gange du kan klare udfordringen! Måske klarer du det endnu bedre i 2. runde.

Du vil modtage en bekræftelsesmail med betalingsinformation