""Det vigtigste for mig er at se hvordan mine klienter får et langt større smil på deres læber, en fantastisk selvtillid i egen krop og en viden til en lang og sund livsstil"


 

Det er forskelligt hvordan hver enkelt person ønsker at måle sin udvikling, derfor bruger jeg overordnet set tre måleenheder:

Tal (vægt, muskelmasse, fedtprocent osv)

 

Udseende (tøjstørrelser, holdning og billeder)

 

Velvære (selvtillid, humør og energiniveau)

 

Skal du af med baby-fedtet efter en fødsel? Er du studerende og vil bare gerne være selvsikker og stærk i din egen krop? Skal du se smækker-lækker ud til dit bryllup? Har du Multipel Sklerose, knæskade, lændesmerter eller andre skavanker? Er du lige kommet ud af en spiseforstyrrelse, og vil gerne bygge en stærk og sund krop? 

Jeg har trænet folk med mange forskellige mål, mange forskellige skavanker, mange forskellige behov og mange forskellige kampe de har kæmpet med.. Men fælles for dem alle er, at de kommer ud på den anden side et nyt menneske.

 

Din succes, er min succes

 
 

LÆS UDVALGTE HISTORIER

FRA STR. 40 TIL 36 OG ENDNU STÆRKERE

"Jeg oplever ikke det stress jeg hele tiden fik inden jeg gik i gang med at styrketræne. Jeg bliver slankere og slankere, og alligevel føler jeg aldrig at jeg går sulten i seng!
Jeg er faktisk kommet to buksestørrelser ned 👏🏼"

Frøken I.
 

Jeg er så stolt over hvor langt frøken I. har rykket sig siden vi førte gang startede. Hendes, styrke, tekniske kunnen og selvtillid er skudt i vejret!
... OG så nåede vi vores mål om at blive stærk nok til at lave armbøjninger og pullups.

Vi træner stadig sammen, så jeg glæder mig til at se hvad vi kan opnå

 

STYRKE TIL HVERDAGENS GØREMÅL

"Hej Sarah. Takket være din indsats har jeg tilbragt et god uge i Marocco og både travet rundt i souk'en og vandret timevis i bjerge. Jeg er også startet på mit gamle pilates hold. Det føles så godt!"

Frøken H., 68 år
 

Frøken H. havde ikke ønske om vægttab, men savnede at være stærk nok til at løfte cyklen op på cykelstativet og at kunne cykle og gå lange ture uden af få ondt i knæ og akillessener som hun har døjet med. Ikke mindst savnede hun at kunne være i stand til at deltage på sine elskede pilates hold.
 

BRYLLUPSKLAR OG SMERTEFRI

"Det har været den bedste beslutning aft træne med dig! Mine lændesmerter har jeg slet ikke mærket noget til siden vi startede. Jeg har meget mere energi og overskud og føler mig generelt bare stærkere og mere opstrammet"

Frøken M.
 

Frøken M kom et med ønske om at blive bryllupsklar. Hun var dog ikke klar over alt det ekstra der ville følge med! Efter brylluppet kontaktede hun mig og fortalte at hun passede kjolen perfekt, fik slet ikke ondt i lænden og knæene af sine stiletter som hun plejer. Hun kunne danse hele aftenen indtil den sidste gæst var gået... Og så fandt hun ud af hvor stærk hun faktisk var.

11 KG NEDE (indtil videre) OG FRI FOR KNÆSMERTER

"Hola Sarah, thank you for pushing me! Today at the airport we had to run to our flight, and i only made it in time because i didn't have to stop all the time to catch my breath. My knee pain is also gone. See you in the gym."

Hr F.
 

Billedet er fra inden vi gik igang med vores forløb.
Selvom hr F. er glad for mad og mere glad for at snakke end at træne, gå presser han sig selv til hver træning og gør som jeg beder ham om. Det giver resultater der bliver ved med at komme.

 

Vi træner stadig sammen.
 

10 KG NEDE (indtil videre) OG FARVEL TIL BINGOVINGER

"Det er SÅ fedt at det er blevet mere en livsstil – mere ”holdbart”. Før trænede jeg hver dag og lavede konditionstræning hver dag. Nu træner jeg max 3 gange om ugen (og KUN styrke) og jeg ser endnu bedre resultater. Føler mig stærk og markeret i både arme og mave."

Frøken L.
 

Det ene billede er fra nogle måneder inde i vores forløb og det andet er fra for nylig.
Frøken L. har virkelig overrasket mig med hendes motivation og kampgejst. Hun havde før været i topform, men var stoppet helt med træning over en længere periode, hvilket havde resulteret i 10kg vægtøgning. Hun savnede sine muskuløse arme og sit stramme look & feel. Jeg har hjulpet hende tilbage til træningen med en helt ny stilart, som gør at hun ikke længere behøver at træne 7x om ugen som hun gjorde før i tiden.

 

Vi træner stadig sammen, og jeg glæder mig til at se hvor langt vi kan nå!
 

"FARVEL LÆNDESMERTER"

“Jeg er virkelig tilfreds med din træningsstil, og har stort set ikke haft nogle lændesmerter efter de to gange hos dig, noget helt nyt, hvilket er SÅ rart😊😊  Endnu engang kan jeg kun sige at jeg er meget tilfreds med træningen og at det lige præcis var sådan slags øvelser og tilgang, som jeg havde i hovedet! 

Frøken L.
 

Frøken L. har altid døjet med lændesmerter, men allerede efter 2 træningstimer var de helt væk. Hun ønskede mere struktur over sin træning og ønskede at lære teknikken bag alle øvelser, så hun kunne bruge det til sin egen træning i fremtiden.
 

MARATHON OG STYRKETRÆNING

"Tak for træningen i dag, jeg føler mig fuld af energi :) Jeg kan uden tvivl sige det var min bedste investering. Jeg har simpelthen fået det så godt i min krop igen, og selvom jeg ikke er 100% hvor jeg gerne vil være har jeg fået et skub i den rigtige retning! Så skønt endelig at kunne se sig i spejlet med selvtillid. Tak."

Frøken J.
 

Frøken J. var løbeentusiast og deltog jævnligt på holdtræning. Alligevel følte hun der manglede noget da hun kontaktede mig - særligt motivation. Hun ville føle sig tilpas i sin krop igen, have energi igen og ikke mindst føle sig stærk igen.

For nylig trænede vi sammen op til et halvmarathon og styrkede de relevante muskler og forbedrede udholdenheden og konditionen betydeligt.

VI træner stadig sammen. Jeg er så glad for at se den livsglæde hun opnår ved træning.

"Absolutely the best personal trainer I've ever worked with! Sarah has always encouraged me and motivated me to achieve my goals and to never give up. I love seeing the results from our work together in the gym and from her food suggestions too. Once diagnosed with MS, I never thought I would be able to do so much. But Sarah has helped to improve my balance and capabilities beyond belief! She truly is a PERSONAL trainer, and fun too."

TRÆNING MED MULTIPEL SKLEROSE OG UBALANCE

Multipel sklerose er en kronisk sygdom i centralnervesystemet og betyder altså. Hele frøken C.'s venstre side er ude af balance og hun har rigtig svært ved at få hendes venstre side til at agere som hendes hjerne siger hun skal.

Hun må altså opgive alt løb, hoppe-træning og lign. grundet ustabilt fodfæste.

Jeg er SÅ STOLT af hvor langt hun er kommet indtil videre. Da vi startede var hun fuldstændig ude af balance, men nu kan hun lave walking lunges (billede til højre) næsten fejlfrit.

Senest er vi begyndt at træne lidt hoppe-øvelser, og vi kan allerede se klar forbedring.

 

Vi træner stadig sammen, og jeg glæder mig til at se hvor langt vi kan nå! Jeg sørger for at presse hende hver gang, og selvom det er mentalt hårdt for hende hver gang er vender hun altid tilbage og er taknemmelig.
 

Frøken C.
 

TRÆNING UNDER HJERNERYSTELSE

Med hjernerystelse får du af vide at du ikke må få pulsen alt for højt op og du må ikke bevæge dig for hastigt.

Det satte dog ikke en stopper for frøken K. og det skal det heller ikke for dig!
Vi strukturerede træningen, så det var øvelser hun kunne lave selvom hun havde fået hjernerystelse. Selv dage hvor hun kom til træningen med en smule hovedpine, gik den væk under træningen, og hun gik derfra som et gladere og mere energifyldt menneske.

 

Et citat der passer fremragende til situationen: "It's not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"